سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجتبی رستمی

مجتبی رستمی

زمستان 95 - مجتبی رستمی

مجتبی رستمی
مجتبی رستمی مجتبی رستمی

اسلامشهر آق گل ششمین شهر ملایر

با افتتاح رسمی
«اسلامشهر آق‌گل» ششمین شهر ملایرشد
با افتتاح رسمی، «اسلامشهر آق‌گل» به عنوان ششمین شهر ملایر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بنا به درخواست مردم روستای اسلام‌آباد در سال‌های گذشته با توجه به جمعیت بالای این روستا و همچنین برخورداری از ظرفیت‌های بسیار مبنی بر شهر شدن این منطقه، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

با پیگیری مستمر امام جمعه  شورا و دهیار این روستا و نامه‌های و درخواست‌های متعدد از مسئولان و پیرو آن پیگیری فرماندار و نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی، بنا بر تصمیم هیات دولت روستای اسلام‌آباد در دی ماه سال جاری به شهر تبدیل شد.

امروز نیز در ششمین روز از دهه مبارکه فجر مردم اسلامشهر آق‌گل میزبان مسئولان شهرستان ملایر و نمایندگان مردم ملایر در مجلس بودند.

مردم شهر در مسجد جامع شهرشان با قربانی کردن گوسفند، دود کردن اسفند و پخش گل و شیرینی با  استقبال بی‌نظیر از مسئولان و شهرستان ملایر، شهر شدن منطقه خود را جشن گرفتند؛ جمعیت به حدی بود که علاوه بر محوطه داخل مسجد، اطراف مسجد نیز پر از جمعیت بود.

اجرای سرود 50 نفری دانش‌آموزان، خواندن دکلمه، سخنرانی امام جمعه و نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

افتتاح مهد کودک «فردای درخشان» با زیربنای 500 متر با اعتباری بالغ بر 6 میلیون تومان و ظرفیت پذیرش 30 کودک با کمک بهزیستی و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های امروز بود.

افتتاح یک واحد پرورش گوساله پرواری یکصد رأسی و اشتغالزایی مستقیم برای 3سه نفر با اعتباری بالغ بر 480 میلیون تومان و ظرفیت تولید 25 تن گوشت قرمز از طرح ‌های افتتاحی امروز بود.

بهره‌برداری از یک طرح جهاد کشاورزی به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 940 میلیون تومان دیگر رهاورد سفر مسئولان ملایر در ششمین روز از دهه فجر در مراسم تبدیل این منطقه به شهر بود.




تاریخ : دوشنبه 95/11/18 | 11:8 صبح | نویسنده : مجتبی رستمی | نظر

تبریک انتخاب خانم دکتر احمدی پور به عنوان مشاور رئیس سازمان میرا

اسلامشهر آق گل




تاریخ : چهارشنبه 95/11/13 | 12:36 عصر | نویسنده : مجتبی رستمی | نظر
       


.: Weblog Themes By K 2 C O D :.